no cóż, dobra na następnym spocie wisimy sobie po piwie
w każdym razie kupa roboty, .ujowy dostęp, ale da się wymienić sam zespół zaworów EGR bez chłodniczki w cenie 660 za szt. z 3 uszczelkami spalinowymi.
dwa porządne wieczory, do tego mycie chłodniczki - zalałem na noc zmywaczem do hamulców i żarło
potem otworki przepychałem druciakami, nie da się na maxa tego doczyścić 20180306_093134.jpg
Po cholernie długiej i żmudnej walce moja Octavia została po raz kolejny solidnie doposażona czego ogromna zasługa jest robota Krzyśka
zrobione:
-podłączenie poliftowych ksenonów (AFS w pełni działa)
-czujniki parkowania przód i tył polift
-spryskiwacze reflektorów
- samopoziomowanie ksenonów
- czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
- położona wiązka haka holowniczego
- ogarnięcie do końca DRL
o czymś pewnie jeszcze zapomniałem bo auto spędziło dużo czasu u Krzyśka za co wielkie dzięki bo cierpliwości miał do moich pomysłów co nie miara
No i moja Baśka odwiedziła klinikę dr (wujka) Krzynola. Zwariowana elektronika przedniego fotela została przywrócona do stanu stabilnego. Wszystkie przyciski pracują poprawnie.
Dzięki Krzychu
Miałem wczoraj wizytę superba też z elektrycznymi fotelami i faktycznie Maciek miałeś rację co do guzików, u niego działa poprawnie
Dam wszystkim z fotelami elektrycznymi radę: raz na jakiś czas przejechać wszystkimi pozycjami fotela od początku do końca, unikniemy "zastania" silników i mechanizmów
Komentarz